Monday, February 8, 2010

HARI HARI KERJA..LALA LALA





..................................................................
...................................................
....................
..............................................................

arghhh....hari ni tanggal 9 februari 2010...genapla sbulan stgh aku

jadi pengganggur...tensionnye x dapat keje...bukan x nak cari tapi dah merata alam aku pi x

jumpak2 jugak..pelaq btol..ada la dalam 7 tempat keja aku pi mintak..nak ikut itu dah sunnah

nabi dah sbab tujuh kan...tapi nk buat lagu mana...satu kedai tu dok suh tunggu die kol smpi

skrang x kol2...3 kdai dok mintak perempuan ja...kedai lain tu habaq takdak laaa...dah x dak pi

tampai kat luaq nk carik keje kosong..apa punya tokey la...aku bukan apa..aku bosan dok umah

ni asyik habihkan boreh je..hari hari yang berlalu macam sama je..aku rasa cam buang masa

la..itu la pasai nk pi carik keje..di samping itu juga, aku nk cari sedikit cam p ramlee slalu dok

habaq laa..fulus la fulus...pasai aku nk pi hari trbuka asrama bulan tiga nanti..aku bkn nk pi beli

makanan sbb kebulur tapi aku rasa dah rindu lak kat SEKOLAH TU...bukan orang die..hari2

dok mimpi pasal skola tu..mimpi kawan2 batch aku laa...gelak same2..blajar same2...wah..cheq

pun tak tau lagu mana boleh jadi lagu tu...mungkin itu la hubungan persabahatan yang sejati

kot..ape2 pun yang penting aku nk pi cari keja dulu...x de rezeki nk wat lagu mana...mungkin ni

satu ujian atau pengajaran sbb apa yang aku dah buat..wallahualam...yang penting minggu ni

aku nk pi balik kampung kat negeri sembilan..haha...adios

wailalliqa`








sabak street boys- copyright reserved 2007




0 comments:

HARI HARI KERJA..LALA LALA

Related Posts with Thumbnails